İksir , adı üzerinde…

Ahmet Maranki Ve Tavsiyeleri

Posted on: Eylül 20, 2008

12
Ahmet Maranki Tiroid için ceviz kürü
Bir kaç adet cevizi bir su bardağında bir kaç gün bekletin ve cevizi yedikten sonra suyunu için. Bu uygulamayı hergün yaparsanız bir kaç hafta içinde kendinizdeki değişikliği farkedeceksiniz

Ayrıca ceviz arasındaki perdeden 25,30 adetini bir litre suda bekletin ve onu da aynı şekilde hergün tüketirseniz troide faydasını farkedeceksiniz

Prof. Dr. Ahmet Maranki

ADI SOYADI Ahmet Maranki, Prof. Dr.
DOĞUMU 1956, Kastamonu
İRTİBAT
http://www.maranki.com – e-mail: info@maranki.com – GSM:05323722472

MESLEK HARİCİ DİĞER ÖZELLİKLER, HOBİLER, KURSLAR :
Araştırmacı – yazar, kitle dayanışma sahasında liderlik ve organizasyon; ögrencilere danışmanlık, uluslararası dostluk ve kültür ilişkileri, kozmik – bioenerji çalışması, spor faaliyetler yapma ve yönetme, özellikle Güreş Federasyonu İstanbul Güreş İhtisas Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi ve siyah kemer judo, teak-wando hocası olarak 1974’ten bu yana Türk güreşine olan hizmetler.
•İstanbul Bogaziçi Üniversitesi, önlisans İngilizce 2 yıllık – 1983
•Tekel Genel Müdürlügü İleri İngilizce – 2 yıllık kurs – 1987
•Türk Edebiyat Vakfı Arapça – 2 yıllık kurs – 1988
•İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadi Enstitüsü;Metod geliştirme İş Analizi kursu 1984 Verimlilik kursu – 1985
•Ergonomi kurs mezunu – 1986
•ABD’de Tarım Bakanlıgı Kursu,(iki defa) – 1991
•ABD Sosyal Güvenlik ve Yönetim Sistemleri Kursu mezunu – 1991
•ABD Kentucky Üniversitesi Mesleki Doktora üstü akademik çalışma – 1991
•ABD’de Müslüman Kızılderilerle iligili araştırma – 1991
•Azerbaycan’da BMTeşkilatı bünyesinde yaptıgı ilmi çalışmalara göre yılın en başarılı ilim adamı sertifikası – 1998

EĞİTİM VE KARİYER :
•2000 Birleşmiş Milletler Teşkilatı – UNESCO – AVRUPA BİRLİĞİ nezdindeki “International personel academi” (Uluslararası kadrolar akademisi) profesör.
•1999 Azerbaycan Devlet İnşaat Mühendisleri Üniversitesi – Profesör
•1996 Azerbaycan Bakanlar Kurulu nezdinde Halk Tasarrufatını İdare Etme Enstitüsü İşletme Fakültesi – Profesör
•1990 İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Siyaset Çalışma Ekonomisi Endüstri İlişkileri – Doktor
•1987 İstanbul Üniversitesi İktiasat Fakültesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Siyaset – Yüksek Lisans
•1983 İstanbul Üniversite Orman Fakültesi – T. Endüstri Mühendisi
•1979 Maliye Gümrük Tekel Bakanlıgı Tütün Eksperleri Yüksek Okulu – Tütün Eksperi
•1974 İstanbul Davutpaşa Lisesi

ÇALIŞMA SAHALARI :
•1979 yılından bu yana eski adıyla Maliye Gümrük Tekel Bakalnlıgının çeşitli ve üst kademelerinde teknik, idari görevler, eksper – baş eksper – baş uzman.
•Türkiye Cumhuriyeti Devlet Bakanlıgı ilgili biriminin “baş uzmanı olarak Azerbaycan Devletinin talebi üzerine uzmanlık konularıyla ilgili çalışmalar, ilmi araştırmalar ve üniversitelerde ders vermek üzere görevlendirilmiş, halen bu göreve devam etmekte.
•Birleşmiş Milletler teşkilatı UNDP – Kalkınma Programı Gönüllü Uzmanı olarak 1993 yılından bu yana Azerbaycan’da Planlı ekonomiden Pazar ekonomisine geçişle, Pazar ekonomisi, Pazarlama, Milletler arası pazarlama konularında devlet programları hazırlamış, halen bu programların icrasıyla ilgili olarak Azerbaycan’daki devlet, özel ve Devlet Üniversitelerinde hocalık (lecturer) çalışmalarını ve yeniden yapılanma programlarını (development) yürütmektedir

52 Yanıt to "Ahmet Maranki Ve Tavsiyeleri"

şeker hastasıyım 38 yaşındayım 28 yaşından beri ilaç kullanıyorum şekerimin yok olması için neler yapmalıyım

hemorait başlangıcı var aynı zamanda tansiyon ve tek böbrekliyimne yapmalıyım

Ben Balıkesir ili Edremit ilçesinde ikamet edip,kronik prostatik hastasıyım bana ne önerebilirsiniz.Şimdiden yapacağınız yardımdan dolayı teşekkür eder,Allah’ın selamı üzerinize olsun.

ben biraz çalıştığım zaman hemen yorgunluk uykusuzluk ve halsizlik başlıyor bunun nedeni ne olabilir ne önerirsiniz birde büyük abdestime 24 saatten hemen hemen bir gidiyorum ağrım falanda yok ama abdestim düzensiz bazen cıvık bazen katı ekseri cıvık işlerinizden başrılar dilerim hoşça kalın

Selamün aleyküm hocam Allah sizden razi olsun insallah ben yakin bir zamnda yutubdan sizi izledim ve ceviz kürüne basladim.cok sükür bir rahtsizligim yok pisigolojik olarak biraz iyi degilim.bende 10 kilo kadar fazlalik var ve gece gündüz uyukularim kaciyor bu yüzden beni cok etkiliyor bana ne önerebilirisiniz cevap alamasamda Allah razi olsun sizden hocam INSALAH ne istiyorsaniz o HEDEFE ulasirsiniz selamelte

slm hocam allahın rahmeti üzerinize olsun benim sorunum böbreklerimde 1sm büyüklüğünde taş var bunda hangi tedaviyi önerirsiniz. şimdiden teşekkür ederim

selamın aleyküm hocam 10 yaşındayım uykumda farkından yatağımı ıslatıyorum bana ne örenirsiniz

saclarım cok dokuluyo yardımcı olun

hocam saclarım cok dokuluyo doktora gıttım bısey yok dedı genetıkde degılmıs kucukken cok guzeldı lıseye basladım dokulmeye basladılar suan 21 yasındayım ne yapabılırm acaba bısey onerın bana

slm hocam babamın dizi ağrıyor vede şiş doktora gitti bişeyi yok dedi ve ağrısı çok NE YAPMASI GEREKİR HOCAM saygılarımla havva…

annem için bir ricam olucak hocam.annemde kireçlenme belirtisi varmış doktorumuzun söylediyine göre.sizden bu kireçlenmeyi durdurucak doğal bir çözüm istiyorum. ve rica ediyorum

merhaba sizi nur erturkte izledim
benim ailem karacigerinden ameliyat oldu olali bir hafta oldu halen hastenede
kara cigerinde tumor varmis onu aldilar daha ne oldugunu bilmiyoruz yani disimi erkekmi bundan sonrasi icin ne gibi bitkileri onerirsiniz karacigere iyi gelen bitkilerden cok tesekur ederim cevap verirseniz sevinirim
allah razi olsun iyi gunler

yaklaşık 4 yıldır sol kürek kemiği altı ağiriyor kaşıntı oluyor ağrı bazen azalıp çoğalıyor ola bilecek her tür tetkik yapıldı sonuç çıkmadı pskolojik dediler ama ikna olmadım hocam bana ne önerirsiniz

Selamun aleykum!!!!

Degerli hocam Sizlere ne kadar Dua etsem azdır. ALLAHIM sizden bin razı olsun.

Ben sözlerimi yazmakda güçlük çekiyorum Yüce Rabbim biliyor Kitablarınızı aldım okuyorum faydalanıyorum.

Ben ABD de büyüdüm,Bu konulardan bilgim vardı Türkiyeme geleli bulamıyordum.

Sizi TV de tesadüf görüverdim.Kendimden çok Halkımızın bilgilendigine ÇOOOK sevindim. ÇOOOK ihtiyaç oldugunu farkındaydım.

TV de sizleri görmek milletim için ben çok sevindim İnşaallah
tv sizleri yine görürüz.

Saygılar hurmetler sevgiler ve tabi Dualarımız sizlerle.

ayten

hocam benim 5 yaşında bir kızım var.bronşektazi hastası doktorlar ortak bir karar vermiyor.Bazıları ameliyat olacak sağ üst lob alınacak diyorlar bazıları iyileşir takip edilsin diyorlar ama biz sonuç alamıyoruz çaresiz kalıyoruz.sürekli öksürüyor.çok sık hasta oluyor.bize yardımcı olabilir misiniz?bir çözümü varmı?çok zor durumdayız.bitkisel çözümü veya başka çözümü varsa bize yardımcı olurmusunuz.

hocam ellerimde egzama var bunun geçmesini sağlamak için hangi bitkilerin iyi geleceği hakkında bilgilendirirmisiniz bide mantar tedavisinde kullanılabilecek bi bitki önerirmisiniz acaba hocam

Merhaba Hocam, ben 24 yaşındayım sorunum cildimdeki akneler çok fazla bunlar özellikle alın ve kulak kısmından başlayıp çene kısmına kadar artıyor doktora da gittim fakat sonuç alamadım.ben bunlara akne de diyemiyorum çünkü etrafı kızarık ve kaşıntı yapıyor kaşımamak için kendimi zorluyorum hocam ne yaptıysam bir sonuç alamadım bu konu da bana yardımcı olursanız çok sevinirim budurum psikolojimi de bozmaya başladı aynaya bakmaya korkuyorum.hocam lütfen bana bir çözüm yolu gösterin.

slm hocam 27yasindayim surekli halsizi surekli uyumak istiyorum 2 kiz annesiyi bri 5 biri 2 yasinda yorgunlukta bakmaktan cok zorlaniyorum belcikada yasiyoru dokra gidiyorum midemde ulser bide mikrop warmis karnim cok sis yemek yesemde yemesemde hep ayni gaz proplemim var boyum 1.60.kilom.68 ne yapmam gerekiyor hocam nur erturkun programlarinda izliyorum sizi soylediginiz kirmizi pancari nasil bulabilirim bilmiyorum burda dil proplemim var tanidigim arkadaslara sordum onlarda bilmiyor ne yapmam lazim allah razi olsun allaha emanet olun

saralık hastalgı

selamunaleyküm hocam kanal 7 de dinledim etkilendim hocam vücut temizliği ile ilgili işyerimden dolayı öğle yemeğinde yenmesi gereken haşlama sebzeleri yiyemiyoruz işyerindeki yemeklerden yemek zorunda kalıyorum ben elektrik teknisyeniyim ve işim biraz agır ne yapmamı tavsiye edersiniz hocam birde unutkanlık var artı çalışmamda bedenimde umursamazlık oluyor bir işe başladığım zaman beynimi ve düşüncelerimi toparlayamıyorum sizi tanıdığıma çok memnun oldum saygı ve selamlarımı sunuyorum teşekürler ve başarılar İBRAHİM KUTBAY

hocam yardimci olun nolursunuzzzzz
mrb benim sorunum su 1.5 yillik evliyim bunda 5 ay once dogum kontrol hapi 3 ay sureyle kullandim 5 ay once biraktim ama hamile kalamiorum doktora gittim ultrasonla bakti bi sorun yok dedi yasim 22 ayrica bende migren var bide hemoroid hastaligim var yani basur nasil olcak ne onerirsiniz ne yapayim allah rizasi icin mail atin cvp bekliiorum acaba bu hastaliklarim yuzunden mi hamile kalamirumm ben yurt disindayim burdaki doktorlarla tam anlasamiorum yardimci olunnn allah rizasi iciin bekliyorummm

hocam bende 29mm çikolata kisti var doğum kontrol hapı verdi doktor 2 aydır kullanmama rağmen sancılarım oluyor banada tavsiye edebileceğiniz bir kür varmı birde hocam ben o kırmızı pancarında içinde bulunduğu kürü yaptım 2 gün sonra idrarım ve büyük abdestimi yaparken kıpkırmızıydı ve aşırı sancılanarak yaptım korktum onun üzerine kadın doğuma gittim ve kist olduğunu o zaman öğrendim o kürü bidaha yapmaya korktum acaba ondan dolayı olmuşmudur diye beni bu konuda aydınlatırsanız çok memnun olurum

Hocam ben 29 yaşındayım vucudumda tüylenme daha doğrusu kıllanma var.Hormon testlerim normal bunun için çok uğraştım yılllardır epilasyonla ama sonuç alamadım.Birde bende hipofiz adenomu var ( agromegali) bundan kaynaklana bilirmi bilmiyorum ama psikolojim çok bozuluyor.Hocalara soruyorum beni tatmin eden cevaplar alamıyorum.Kile 1 cm çapında sınırda olduğumu operasyon yapılacak kadar büyük olmadığını bununla yaşamam gerektiğini söylüyorlar. En çokta kıllanmadan rahatsızım ben lütfen bana yol gösterin çok zordayım.Göbeğimde çok fazla , yüzümde de fazla ama onu epilasyonla hallediyorum .Göbeğimi en basiti bir batın USG yaptıramıyorum rahatsız olduğum için utanıyorum.

Bacaklarda damar tıkanıklığının çözümü var mı?Varsa hangi bitkilerden veya ilaçlardan yararlanabiliriz.Ama acil lütfen

hocam hasta 65 yaşında yüksek tansiyon hastası, iki diz kapağındada platin var.Bacağında damar tıkanıklığı var.damar tıkanıklığının çözümü var mı? Varsa hangi bitkilerden veya ilaçlardan yararlanabiliriz.Ama acil lütfen şimdiden teşekkür ederim…

s.a hocam ben 17 yaşındayım oniki parmak bağırsağında küçük benekler oluşmuş ve biraz genişleme olmuş tabi bunları 1.5 yıl önce söylemişlerdi.yemek yedikten sonra reflü oluyor çok fazla gaz oluyor. ayrıca bağırsaklarım da ağrıyor bazen kabız oluyorum sık sık. kaç kere doktora gittim ilaç verdiler ama bi çaresi olmadı endoskopi ve kolonoskopi yaptılar belirttiğim gibi ufak benekler var ve bağırsakta genişlemeler çıktı.kanal 7 de sizi izledim bir gün ve çok etkilendim lütfen bana yardımcı olun çünkü 2 yıldır yaşma hevesim azaldı hayata üzgün gözlerle bakıyorum

slm benim 8 yaşında bir kızım var. 5 senedir çocuğum olmuyor.
benim bir sorunum yok.eşimin değerleri düşük.doktorlar tüp bebek öneriyor.bu durumda sizin öneriniz ve tavsiyenizi almak istiyorum.hangi bitkileri önerirsiniz?

slm hocam bende 1,5 yıldan beri vücudumun her yerinde taneler var kaşıntı dan duramıyorum nereye gittiysem bir faydası yok en son istanbul da cerrah paşa da ekzama dendi ama bir türlü geçmiyo yardımcı olursanız sevinirim ALLAH razı olsun sizden nurten

slm hocam benım bı akrabamın kısırlık sorunu var.suan 34 yasınca sperm eksıklıgı varmıs bıcok doktora basvurdular fakat bı sonuc alamadılar ne yapabılırız lutfen yardımcı olun.11 senelık evlıler.sımdıden tesekkur ederız.

bıde hocam 17 yasındayım saclarım cok dokuluyo ne yapabılırım.bırde vucudumda kıllanma var yok olması ıcın ne yapabılırım yardımcı olun sımdıden tesekkurler hocam kolay gelsın.

hocam benim safra kesinde taş var 1.5 cm büyüklüğünde arada ağrılarım var ne yapmam gerekiyor…

slm
h0cam elim kırıldı yanlış tedavi sonucunda hem kireçlenme hemde kemik erimesi meydana geldi ne önerirsiniz allah razı olsun
cevabınızı bekliyorum allh kolaylık versın şimdiden teşkkür ederim

slm hocam sol böbregimde 3mm lik bir taş varböbregimin kanalına sıkışmış düşmesi mümkün degil dedi doktorlar ve taşın oldugu yerde kist meydana geldi şuanda tehlikeli durum yok dediler
ama ben birşey olmasından korkuyorum ne yapmamı önerirsiniz ameliyat sizce uygun olurmu
ne yapayıom kolay gelsin şimdiden teşekür edrim

merhaba hocam.ben Bakuda yasiyorum lutfen problemima cozum bulmaqda bana yardim edin.Benim 26yasim var.4yillik evliyim.2006 yilinda kizim oldu.bebeyim doguldugunda cift kiriklari kaldi.2ay kanama verdi.sonra 3 defa kürtaj (kaşima usulu ile)etdiler.bundan da bir sey alinmayinca beni emeliyyata aldilar.cerrahi histerscopiya.2007 yilinda 5haftalik hamilelik gecirdim doktor cocuqun normal olmadiqini soyledi kürtaj etdiler.1yil kontaseptiv-spiralla hamilelikden korundum.2008 yilin temmuz ayindan spirali cikartdilar.adetimde pozqunluqlar yaranib.östaki borusu sağ tarafdeki tutulmus hem de her 2tarafi sap sekilinde burulmuşdur.ama sol taraf aciqdir.bani yeniden laporoskopik emeliyyata alacaqlarini söylediler.benim hamile kalmak sansim varmi?

mrb 22 yaşındayım genetik şaç dökülmesi var ve seyrek şaçlarım doktora gittim verdiği çinkohapı şampuan verdi kullandım faydası olmadı ve yılan yağını 4 aydır kullandım tüylenme olmadı e mail adresime cevabınızı gönderirseniz sevinirim şimdiden tşkler

mrb kızım 6 yaşında sedef hastalığına yakalandı.bu hastalığın tedavisi var mı bize yardımcı olursanız çok mutlu oluruz.

slm hocam benimablam var 25 yaşında 6 aylık evli bekarken adeti 6 ayda bir sancılı oluyordu doğum kontrol hapı verdiler kullandı düzensiz oluyor diye 4 ayda bir adet görmeye başladı evlendi ilacı bıraktı yine düzensiz ve sancılı doktora gitmişler rahim temiz ama yumurtalığın tembel çalışıyor çocuğun olmama ihtimalı var demiş ne yapmaz gerekir biz aydınlatırsan çok sevinirz tşk ederiz ALLAH RAZIOLSUN hayırlı günler

slm hocam benim de sorunum var kist😦 benimde adet düzensiz oluyor doktora gittim kist var dedi amabenim adet hergün oluyor 25 adet görüyom 10 adet görmüyom buda haliyle psikolojik yaratıyor doktorlar kist dedi ama tedaviönermiyor doğumkontrol hapı verdiler 2 yıldır düzenli olarak içiyorum yumurtalığın dışın da kist varmışş 3 mm kist doktır almıyorda bekar olduğum için ve ilerde çocuk olmama riskide varr bana ne önerirsizniz şimdiden tşk ederim ALLAH RAZIOLSUN..

selamunaleyküm hocam
sizden annem için bi ricada buluncam kanal 7 proğramında şeker hastalığı için karanfil çayı demiştiniz karanfilin sayısını unuttum
sayfalarınıza çok baktım bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.Allah a emanet olun………….

merhaba hocam ben 42 yaşindayım behçet hastalığim var ne yapmaliyım

slm hocam kolestorol yüksekliğine ne gibi bir tavsiyede bulunursunuz ne yapamam lazım kolostrol 2de yüksek teşekkür ederim şimdiden

SELAM ALEYKÜM
Sayın hocam ,dört yıldır evli kız kardeşimin yumurtalıklarında kist oluşuyor .Birçok tedaviye rağmen çocuğu olmuyor.Eğer tedavi yolu açıksa size uğrayalım Teşekürler..

selamün aleyküm .hocam
7 YAŞINDA bir oglum var 11 03 2007 yılıda lösemi teşisi kondu kemo terapi uygulandı ilaç 15 11 2007 tedavimiz bitti şu an ilaç tedavisine devam ediyoruz …aylık konturollarımıza devam ediyoruz tedavinin devamını nasıl önerirsiniz bitki tedavisi yada başka bilgiziz dahilindeki bir tedav önerebilirmisiniz..yada sizinle irtibata geçip sizinle görüşmek isterim. 0532 424 4980 iş tel 0212 597 72 67 arar randavu verir yada bana meil dahilide bilgi verirseniz sevinirim…………sagılarımla hocam cevabınızı bekliyorum.

nasıl bulcam be

ben 16 yaşındayım yüzümde çok fazla siyah nokta var ne yapabilirim siyah noktalardn kurtulmak için

selamin aleyküm hocam annem ellerine lekeler var. Bunun çözümü nedir.Bide annemin çok başı agrıyor.bunun çözümünü bulursanız çok sevinirim. iyi günler.

şaçlarım dökülüyo hocam bi de çok sivilcem var sırtım da bile var yardımcı olursanız sevinirim iyi günler

hocam annemin ellerinde ve bazı yerlerinde beyez lekeler var çözümü nedir bi de annemim başı çok agrıyor migren dediler ama haplar fayda etmiyor yardım cı olun iyi günler cevap yazarsanız çok sevinirim

hocam ben 33 yaşındayım 3yıl önce evlendim ve cocugumuz olmuyor.sperm testi yaptırdım değerlerim düşük çıktı doktora gösterdim sonucu değerimin yükselme ihtimali düşük olduğunu ve tüp bebek
yaptırmamızı söyledi.3ay sonra tekrar test yaptırıp başka bi doktora gittim bana kan testi yaptırdı hormonlara bakmak için.bana 3 aylık ilaç tedavisi verdi(klomen)3 ayın sonunda sperm testiyle tekrar gittik spermimin yükselmediğini ve tüp bebek yaptırmamızı söyledi.ne gibi bir bitkisel tedavi uyguluyabiliriz.şimdiden vermiş olduğunuz tavsiyeler için teşekkürler iyi çalışmalar

selamunaleyküm hocam ben 2 yıl önce sağ ve sol olmak üzere enfeksiyonel varikosel amaliyatı oldum.fakat amaliyat olmadan önceki ağrılarım hala devam ediyor.doktoruma gittiğimde ayakta fazla kalmamamı tavsiye ediyor.hangi hekime gitsem aynı cevabı veriyorlar.sizden ricam bu rahatsızlığıma bir tavsiyede bulunabilirmisiniz.

Allah a emanet olun saygılarımla

hocam ben vücut kireçlenmelerine karşı bir çözüm varmı onu arıyorum

Sorularınızı buraya yöneltebilirisniz

http://maranki.com/

Yorumlar kapatıldı.

Eylül 2008
P S Ç P C C P
    Eki »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

İnsani Yardım Vakfı

CafCaf Mizah

40 Cartoon 40 Hadith

Hamilelik ve Annelik

Leyal

Dünya Bülteni

İslam Özgürlüktür

RSS Girift

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Dünya Bülteni

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS AmatöRuh

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Timeturk

Blog Stats

  • 1,701,620 hits
