İksir , adı üzerinde…

Kozmik Boyutlar MplTv – Prof. Dr. Ahmet Maranki

Posted on: Eylül 18, 2008

*Ahmet maranki hocanın el ve ayaklardaki tedavi noktalarını sinir ne enerji merkezlerini namaz zekat ve abdestin faydalarını açıkladığı önemli progranlardan biri hepsini mutlaka izleyin. *
*Su ve diğer içeceklere ne okunuyorda bizim milletimize içiriliyor, sigaralar ülke ülke neden farklı içerisine neler koyuyorlar
* Bizleree öğretilmeyen ilimler maddenin enerjisi yaydığı alan ve kinetik enerjinin tedavi amaçlı kullanımı, aura, tüm enerji alanları ruh, nefs, fizik beden
* Amerika derin devlet, israil, madde, enerji bilimeyen ilim, gıda ve yabancı maddeler, başörtüsü yorumu, neden piramid, mumyalar, ışık ve renkler * Bitkisel şifa, ilaç kullanımı hat safhada bitkisel tedavilere geçmeliyiz, bunun önemini anlatan Maranki hoca yeşil çayada dikkat çekti
* gıda ve yabancı maddeler, aura,görüntüleriyle insan düşünceleri sağlık ahmed ahmet maranki kozmik bilinç cosmic elekromanyetik radyo dalgaları sosyal siyaset para pisikoloji enerji madde ruh aura metafizik metaphysics Bioenerji Fizyoterapist kirlian

Kaynak: http://www.mpltv.de/mpltv.php?action=arsiv&islem=izle&id=579

40 Yanıt to "Kozmik Boyutlar MplTv – Prof. Dr. Ahmet Maranki"

Prof Maranki yi tv ekranlarıdan tanıdım ve böyle bir bilim adamına sahib olduğumuz için gurur duyuyorum

Başarılarının devamı dileğiyle

Tebrikler

8kasım ki vucuttemizleme deki yenecek ve yemiyecek seylerden bahsdermisniz
selamla
sami

ben 6 yaşımda vitiligo hastalıgına yakalandım.göz kapagında ve dizlerimde vardı.sonra dizlerimdeki geçti.hamilelik döneminde vücudumun her yerinde çıkmaya başladı. buarada tiroidlerim alındı.bana bitkisel bir yardım önerirmisiniz.

doktor bey benım babam(48)mıde kanserıydı kemoterapı gordu 1sene boyunca ondan sonra cıgere sıcrayan yara baya bı buyumus.ondan dolayı ılacın dozunu buyuttuler ve buda babama agır gelmıs kaldıramadı beyın felcı gecırdı ılk basta gcırmıs oldugu felcle en azından ayakları suruyerek yuruyebılıodu ama ıkıncı kırızınde ıse, ne konusabılıo ne de yuruyebılıo.:(tek gozlerı aralıyarak bakabılıo.burnundan mama ve ılaclrını verıp beslıyebılıorum.bızı anlıo bn bunu hıssedebılıorum.doktorların cogu bızım yapıcak bıseyımız kalmadı dedı.ama bn bız bole elı kolu baglı durmak ıstemıoruz.doktor bey ne yapabılırız lutfen yardımcı olun bızı bılıngılendırın.her hastalıgın bı caresı olmalı:::(ben babamı cok sevıorum onu kaybetmek ıstemıorum:(

sırtımda köprücük kemiklerimin yanın daki kaslar her zaman ağarıyor bu şikayet yüzünden fiziktedaviye gitim o bölgelerin sertleştiğğini söyledi 15 gün fizik tedavi gördüm o bölgelere iğneler ile ilaç verildi fakat bunun fayda sını gör medin yardım edebilir misiniz? şimdiden teşekkürler

7 ile 14 kasım arasında kanal 7.de vücut temizliği ile program da sohbetinizi anlayamadık bu konuyu cevaplayabilirmisiniz

siteniz açılmıyor hocam bir an evvel ilgilenirseniz çok memnun oluruz…

7 ile 14 kasım arasında kanal 7.de vücut temizliği ile program da sohbetinizi anlayamadık bu konuyu cevaplayabilirmisiniz

7 14 kasım kürünü açmı tokmu günlükmü suyu hazırlanacak içilen miktar nekadar olacak teşekkürler

hocam vücut temizliği için malzemeler ve yapılışını tam anlıyamadık,sitenizden şu an tam faydalanamıyoruz.Sizin çalışmalarınzın çok faydalı olduğuna inanıyor başarılarınıza başarı katmanızı diliyorum.teşekkür ederim

mrb hocam sizden faydalanmak istiyorum benim dalağım 1 sene önce kistlerden dolayı alındı şimdi de karaciğerimde yara oluşmuş 4 tane ne önerirsiniz

ülser reflü diye bir hastalığım var hocam sizin bilgilerinizden yararlanabilirmiyim mümkünse

merhaba benim 10 yaşında ve 8 yaşında çocuklarım var. yaklaşık 6ila7 aydır öksürüyorlar.antibiyotik tedavisi kullandım ama bir sonuç alamadım.teşhis olarak aalerjik tanısı koydular.birde sürekli burun tıkanıklığı var.sizden ricam bu sorunu hangi bitkiyle çözebilirim bu konuda mail atarsanız sevinirim teşekkürler…

doktor bey 10 aylık bir oğlum var.15 günlük olduktan sonra gaz problemi çekmeye başladık.3 aylıkken ise reflü teşhisi koydular.gaviskon ve motilium kullandım,motilium’u hala kullanıyorum.3 ayda biter denilen gaz bitmedi 6 ya oldu bitmedi doktoruna sordum ne zaman biter diye reflü ne zaman biterse o zaman dedi ama çocuğum 10 ay oldu hiç bir düzelme yok kurulu bir saatmiş gibi yarım saat, bir saat arayla sürekli bağırarak ağlayarak ve kıvranarak uyanıyor.Çocuğumun kabızlık problemide var.Bu zaman kadar 2 saat düzenli uyuduğunu bilmem çok zor durumdayım doktor bey götürmediğim doktor hastane kalmadı hepsi zamanla düzelir diyor ama çocuğum çok acı çekiyor onun bu halini görmek bir anne için çok kötü inanın ki piskojim bozulmuş durumda yardımlarınızı bekliyorum

merhaba benimm 7 yaşında bir oğlum var 1. sınıfa gidiyor derslerde öğretmenleri dikkatini toplayamamaktan tan şikayetçi bu konuda ne yapabilirim bana yardımcı olursanız çok memnun olurum

merhaba çocuk sahibi olmak istiyorum tüplerim kapalı 5 yıllık evliyim 38 yaşındayım bunun için hangi bitkisel tedavi öneriyosunuz?

merhaba hocam 36 yaşımdayım bayanım boyun fıtığım var iki taraflı omuzlarım ve sırtım çok ağrıyor başımı 5 dk sabit tutamiyorum bu ağrılar günlük yaşamtımı etkiliyor fizik tedavi gördüm fardası olmadı sinir damarları kasılmış diyorlar şiddetli baş ağrısı ve tansiyon dengesizliği yapıyor ne yapmamı önelirsiniz saygılarımla elazığ

ayak yabanlarımda aşırı yanma var.sol ayak parmaklarımda uyuşuyor.bana yardım edermisiniz

hocam babam 89 yaşında beyin ameliyatı geçirdi çift taraflı şimdi yürüyemiyor ameliyattan evel çok sağlıklıydı beyinde biraz su toplanmış ne yapabiliriz

hocam sizi stvde oktay ustanın prog da gördüm. söyledikleriniz çok etkileyiciydi. ben sizden kanser tedavisi hakkında bilgi almak istiyorum. ablam omzunda ki timorden dolayı kolunu kürek kemiğiyle birlikte aldılar. 4 kasımda ameliyat oldu patoloji sonucu çıkmadı. biz şuan da neler yapabiliriz. lütfen yardımcı olun.Allah razı olsun.

hocam saygılar,hocam benim 6 senedir saçlarımın dibinde sivilce gibi çıkıyor.o kadar çok doktara gittim,bir türlü faydasını göremedim .sizden yardımınızı bekliyorum.ALLAHA EMANET OLUN

hocam kolay gelsin benim şikayrtim saç dökülmesi ve deri rahatsızlıgıyla ilgili kesik kesik saç olmayan yerler ve kaşıntı VE saç diblerinde beyaz beyaz intiap oluşuyor bununla ilgili izden bilgi verirseniz sevinirm hocam****

benim uzun süredir kulak çınlaması problemim var.bir çok doktora gittim ama bir şey elde edemedim.bununla yaşamam gerektiğini söylüyorlar ama böyle bir şeyle yaşamak çok zor.arada bir de baş dönmelerim oluyor.bazan delilerecek gibi oluyorum.bu konuda bana bir şey tavsiye edermisiniz teşekkürler.

42yasında 1.60boy 68kılodym.25senedır mıde sorunu yasıyorum.herhangı bıseyın kokusunu alsam mıdem bulanıyor mıde yanma sıskınlık agrı ve en onemlısı cok kusuyorum.endoskopı yapıldı ve mıde fıtıgı var amelıyat dendı.amelıyat olmayıp baska ne onerırsınız.cok kusmaktan metobolızmamda calısmıyor kılo alıyor ama vermek cok zor lutfen acıl aydınlatırsanız cok memnun olurum.tesekur ederım

ben 25 yaşındayım ve 37 kiloyum.acıkmama ragmen birşey yiyemiyorum.pek çok hap ve şurup kullanmama ragmen iştahım açılmıyor bana yardım edermisiniz kilo almak istiyorum.bu arada ben fmf hastasıyım dr kontrolünde colchicum ve quensyl tablet kullanıyorum ama hastalıgım yogun bir şekilde etkisini hala sürdürüyor.hastalıgım hakkında önerilerinizi bekliyorum.kilo alamamamın hastalımla etkisi olabilirmi?çünkü ataklar esnasında yogun mide bulantısı yaşıyorum cvbınızı bekliyorum hocam şimdiden teşekkür ederim

hocam

sizi tebrik ediyorum. ilminizle bizi uyandırdığınız için.. lütfen daha fazla tv.lerdeiradyolarda bizi uyandırmaya devam edin. ben kendi adıma size çok teşekkür ediyorum. sağlık çalışanıyım çevremdekilere ulaşmaya çalışacağım.
allah sizden razı olsun..

hocam benim annem kabızlık sorunu var hocam bu konuda bizi aydınlatırsanız sevinirim tesekkürler

değerli hocam,ben öğretneim 5-6 aydır sol kulağımda bir uğultu var doktora gittim ama geçmedi.önce ALLAH sonra sizden bir çare bekliyorum.Sesime cevap veri lütfen.Ailecek SİZİ ÇOK SEVİYORUZ.Her zamanda dinliyoruz.SAYGILARIMLA.

merhaba hocam dizlerimde menisküs var bunun ameliyattan başka bitkisel yöntemle çaresi var mı varsa beni bilgilendirirsenz sevinirim şimdiden teşekkür ederim…

hocam ben bobrek hastasıyım kendıme nasıl davranacam ne yapmam lazım salı gunlerı sizi hiç kaçırmıyorum ben karabüklülüm

hocam lütfen bana yardım edin 1senelik evliyim 23yasındayım adet olmaya başladığımdan beri düzensiz görüyorum evlendikten sonra bir yada bir buçuk hafta gecıkırken şimdi 2ayda bir oluyorum doktorlar yumurta catlaması gecıkiyor baskada bir sorun yok diyor ben cocuğum olsun istiyorum neyapmalıyım şimdiden çok teşekkür ederim

ben altıkere ameliyat oldum kara ciğerimden kirstıratık yüzünden bu kirstıratikten nasıl kurtula bilirim siz ne tafsiye edersiniz hocam

hocam ben 1.5 senelik evliyim kızken apandist ve verem hastalıgı gecırdım su anda cocugum olmuyor doktorlar tuplerın tıkalıdır dıyorlar tuplerın tıkanıklıgını beden temizlıgı acarmı ve su anda beden temızlıgını yapiyorum sizden acele cevap beklıyorum lutfen simdiden allah razı olsun cok zor durumdayım

slm hocam benım 8yasında bır oglum var gecelerı altını ıslatıyor bunun ıcın bır bıtkı varmı yardımcı olursanız sevınırm

hocam ben 18 yasında safra kesesınde tas varmıs onu aldırdım ve cok sorunlu oldu tas safra yollarına dusmus ve ıltahap olmus pankreas da ıltahap olmus ve amelıyat olalı 3ay oldu su anda beden temızligi yapiyorum bir zararı olurmu ayın 21den 28bne kadar lavman damı yapilcak sadece 7nci gun sabahı yanı tek pazar gunu yapsak olurmu hemen cevap beklıyorum.

slm hocam ben 21 yasında 1.5 senelik evliyim kızken apandıst verem hastalıgı gecırdim apandıst karnıma yayılmıs ıltıhapları ve doktorlar tuplerın tıkalıdır dıyorlar ve cocugum olmuyor bende beden temızlıgıne basladım beden temızlıgı tuplerın tıkanıklıgını acarmı merak edıyorum benım de cocugum olsun ıstıyorum hemen acıl cevabınızı beklıyorum.gonderdıginz cevapları nereden okuyacagiz tesekkur ederız.

merhaba hocam ben 2002 de anal fissürden ameliyat oldum akabinde benim karnımda şişme hazımsızlık başladı sürekli mide ve bağırsak gazım olmaya başladı endeskopi ve kolonoskopi çekildim gastrit var kolonoskopi sonucum temiz sürekli bir gazım oluyo daha çok bağırsak gazı meyveler baklagiller çok dokunuyor hayatımı bağladı dışarıya çıkamıyorum çeşitli ilaçları kullandım ama hiçbirisi tam çare olmuyo özellikle geceleri uykudan uyanıyorum gaz çıkarmak için en az 20 defa o kadar çaresizim ki bana ne önerirsiniz doktorun teşhisi spastik kolon bağırsaklarım sürekli gaz üretiyor çıkartıyorum 5 dakika sonra yine oluyor ilk önce rabbimden sonra sizden şifa bekliyorum ne kullanabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim

Yorumlar kapatıldı.

Eylül 2008
P S Ç P C C P
    Eki »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

İnsani Yardım Vakfı

CafCaf Mizah

40 Cartoon 40 Hadith

Hamilelik ve Annelik

Leyal

Dünya Bülteni

İslam Özgürlüktür

RSS Girift

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Dünya Bülteni

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS AmatöRuh

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Timeturk

Blog Stats

  • 1,701,620 hits
