İksir , adı üzerinde…

Prof.Dr.Ahmet Maranki Kozmik Beden temizliği ile 10 yaş gençleşmenin yolları

Posted on: Kasım 7, 2008

lk

Prof. Dr. Ahmet Maranki Kozmik Beden temizliği ile 10 yaş gençleşmenin yollarını anlattı:

Beden temizliği yılda 2 kez yapılır. Sonbahar ve ilkbaharda dolunay olduğunda ayın çekim gücünden istifade ederek, vücudumuzdaki suları da çekeceğini düşünerek bu uygulama yapılıyor.

Vücudumuzdaki kalın bağırsaklar, safra kesesi, karaciğer, akciğerler, pankreas ve dalak gibi organlarımızı temizleyerekdalak 10 yaş gençleştirebiliriz…

Beden temizliği hangi hastalıklara karşı etkili :

- Ölümcül hastalıklardan kanser, hepatit B.hepatit C,mide reflü, ülser, kalın bağırsak rahatsızlıklarında, hemoroiti, safra kesesi taş ve kumlarında çok etkilidir.

Uygulayacağınız bu kürle bağırsaklarınızı, sindirim sisteminizi arındırarak rahatlatacaksınız.

Eylül, ekim kasım aylarında her ayın dolunay olduğu zaman ;gökteki ayın 9. da başlıyor, gökteki ayın 15.günü tam dolunay olduğu günde bitiyor.

Sabah: Lahana, havuç, yeşil elma ve kırmızı pancar bunun yanında mevsimine göre ıspanak, maydanoz, çiğ olarak katı meyve sıkacağı ile suları sıkılarak her sabah kahvaltı yerine 2 bardak vücut sıcaklığında içine 1 tatlı kaşığı zeytinyağı koyularak yudum yudum içilecek.

Not:Bu sebzelerin içindeki vitaminler yağda çözündükleri için zeytinyağı mutlaka konulmalı,aksi halde vitaminlerden yararlanmak mümkün değil.

Öğlen :mevsiminde olan sebzeler 5 dakika kadar hafif haşlanarak yenilecek suları da içilecek.

Akşam: salata , ve sebze çorbası tüketilecek başka bir şey yenilmeyecektir…

son gece akşam yemeği yerine 1 su bardağı limon suyu ve 1 su bardağı zeytin yağını yudum yudum içilecek ve burundan nefes almaya özen gösterilecek ki yağ vücutta gezinsin ve bedeni temizlesin.sabah kalkınca da lavman yapılacak.

Kür boyunca yemememiz gereken yiyecekler

Ekmek , hayvansal gıdalar et süt yumurta, peynir ,konsantre gıdalar,şeker yenmeyecek siyah çay içilmeyecek, .

7 gün boyunca lavman yaparak bedeni temizliyoruz

lavman+seti Prof.Dr.Ahmet Maranki Kozmik Beden temizliği ile 10 yaş gençleşmenin yollarıKaynamış Su ile Lavman detoks Uygulaması :İki buçuk litre su kaynayana kadar ısıtılır. Kaynayan su vücut ısısına gelene kadar soğutulur. İki kaşık limon suyu ve elma sirkesi ilave edilir.

Öncelikle bu karışımın yarım litresi, sulu lavman setinin torbasına doldurulur. Lavman setinin hortumunun ağzı hafifçe yağlandıktan sonra anüse sokulur.

Lavman setindeki suyun kalın bağırsağa dolması beklenir. Dolduktan sonra minimum 5 dakika su kalın bağırsakta bekletilir.

Erken boşaltım hareket refleksi oluşursa boşaltım yapılır. Daha sonra hazırlanan karışımın iki litresi lavman setine doldurulur ve lavman işlemi için hazırlanılır.

Uygulanışı:
Bu aşamada diz üstü durulur ve öne yere doğru eğilinir. Hortum ve anüs yağlanarak veya kremlenerek hazırlanır. Lavman seti, içindeki suyun rahatça kalın bağırsağa akması için 1-1,5 m. yükseğe asılır.

Diz üstü durumda lavman setinin hortumu anüse yerleştirildikten sonra dirseklerin üzerine eğilerek alın yere değecek şekilde baş ve beden öne doğru yatırılır. Lavman setindeki bütün suyun kalın bağırsağa dolması beklenir.

Daha sonra duruş pozisyonu hiç bozulmadan, lavman seti anüsten çıkarılır. Bu işlemden 1 dakika sonra vücut önce sağ tarafa 5 dakika yatırılır. Sonra sırt üstü yatarak bacaklar yukarı doğru kaldırılır ve suyun kalın bağırsağın dibine doğru gitmesi sağlanır. Bu konumda mümkün olduğu kadar durulduktan sonra boşaltım yapılır.

Kaynak-Yazarkafe

Kozmik Beden Temizliği Hakında

41 Yanıt to "Prof.Dr.Ahmet Maranki Kozmik Beden temizliği ile 10 yaş gençleşmenin yolları"

teşekkürler..

çok yararlı cocuguma izletcem ve öğretcem saolun

Sayın hocam metafizik ötesi güçlerle ilgili bölümünüz ilgimi çekti daha detaylı bilgi alabilmem için nasıl bilgilenebilirim.Yaşam enerjisi kitabınızın başlığındaki enerji resmini kendim bizzat gördüm uyku ile uyanıklık arasında ve size çok inandım.Her satırınız bilgi ile dolu çok teşekkür ederim. Son americanın bize oynadığı oyunlara çok üzüldüm.Anladığım kadarıyla insanların bunalımları , ülkenin çarpışık durumları onların etkisidir.Beden temizliğini yapıcağım. Fakat sigara kullandığım için bu temizliğin bana faydası olacağını düşünmüyorum.Ne yapmam gerekiyor?Sevgiler saygılar…..

sayın hocam ben bu dıyetı uyguladım . fakat bu lavman bu şekilde şartmı ben ezaneden aldım lavman yaptım yanlışmı oldu acaba. benı bılgılendırırsenız olurmu. saygılar

sayı hocam benim 14 ve 8 yaşında iki çocğumvar ikiside altını ıslatıyor bana hangi bitgi iyi gelir yardımcı olurmusun

sayın hocam 42yasında ve25senedıd mıde sorunum var sureklı mıde bulantı agrı yanma ve ozelıkle kusmam cok var.25senede kulanmadıgım ılac kalmadı.endoskopı yapıldı ve mıde fıtıgı var amelıyat dendı.amelıyat dısında bana nn onerırsınız.metobolızmamda kusmaktan calısmıyormus cok kılo alıyorumç 1.60boy 68kılodayım.sımdıden tesekur ederım

sayın hocam ben 35 yaşındayım 3 yıldır faranjit hastasıyım kokuya, sitrese, toza, toprağa vb şeyler olsun we ayrıca sinüzit rahatsızlığım war bundanda çok çekiyorum boğazımdaki intihap kurumuyo sürekli boğaz ağrısı çekiyorum. binlerce antipiyotik kullansamda fayda etmiyo daha çok artıyorahatsızlığım ben antibiyotik kullanmak istemiyorum bitkisel olarak bana ne önerirsiniz cewabınızı en kısa zamanda bekliorum şimdiden çok teşekkür ederim..

gençleşme formülünün lavman kısmında 7 gün boyunca yazılmış. 1 hafta boyunca lavman uygulaması mı yapılacak iyi günler teşekkür ederim

annem bademciklerinden amaleyat oldu intaap tuttu 13 senedir intabı geçmiyor. Lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim benim bacağımda kan pırtılaşmış keser amaleyattan sonra oluştuve komodin doksyon kullanıyorum bunun çaresi nedir.Lütfen bana yardımcı olun. 29 YAŞINDAYIMgözeneklerim çok açık gözçevrelerim çok açık cildim salk ma var beni bilgilen dirir seniz çok teşekkür ederim.allah razı olsun sizden

sünizit için ne kullana bilirim ve gözlerim arıyor çaresi nedir bana açık layınızve önser için mide yanma şişkinlik baş arısı halsizlik abimin bademcikleri ölmüş olamıyor çaresi varmı.bademcikleri arıdığı zaman titreme oluyo acilen acile gitmemiz gerekiyor bunun nedeni nedirçok teşekkkürler

sayın ahmetbey ben derya sizi belimle ilgili sorunumu söyliyeceğim benim belimde dahadoğrusu annemde bel kayması var bunu çözümünüz varmı varsa söyler misiniz teşekkürler

hocam annemin safra kesesinde taş var doktorlar ameliyat olması gerektiğini söylediler ama ameliyat olmadan taşlardan nasıl kurtulabilir.şu an baş dönmesi miğde bulantısı oluyor tansiyonu çok düştü nasıl tedavi olabilir. en kısa zamnada dönerseniz seviniriz saygılar.

ahmet beyin kaldırılmasını istiyorum

Babamda safra kesesi muvcut bazı sıkıntılar var.Dokratlar ameliyatı öneriyolar ameliyat olmadan safra kesesi taşlarından ameliyat olmadan kurtulmak mümkün mü?tavsiyelerinizi bekliyorum saygılarımla…

merhabalar say1n ahmet bey;
benim gücü ile nesneleri hareket ettirebilmenin yan1s1ra baz1 vücut ar1lar1n1da kendi enerji gücü ile yok edebiliyor.^u anda 15 ya_1nda biz eitimine yönelik pek çok yere ba_vuruda bulunduksada bu yönde ayd1nlat1c1 bir kaynaa ula_amad1k.Hatta Seda Sayan’1n proram1nada konuk olduk sesimizi duyurmak ad1na ama hala bu yönde bir ileti_im salayamad1k.Olumun bu konuda yeteneini geli_tirebilmesi ad1na sizin bize önerileriniz olursa çok mennun oluruz.Nitekim olumun bilinçli ki_ilerce yönlendirilip sal1kl1 ellerde eitim almas1 en büyük idealimizdir.^imdiden te_ekkür eder sayg1lar sunar1z.
ZEYNEP GÜHER
TEL NO :05445594546

slm hocam ben bu tüy sorununa çözüm bulmak istiyorum ama bu şimdiki lzerlerle felan degil bitkisl çözümlerle ne önerirsiniz teşekkürler

Annemin safra kesesinde taşları var, ameliyatsız nasıl kurtulabilir. saygılar

Aralık ayı vücut temizliği ne zaman başlayacaz

hocam aralıgın kacında baslayabılırım???? vucut temızlıgıne

annemin tiroit bezlerınde nodul var neler yapmalı ??? saygılar

Selam hocam ben 159 cm ve 54 kg ağırlığındayım,sorum, detoks yapmak istiyorum fakat iyice kilo vermekden korkuyorum,ne yapmamı önerirsiniz.Detoks tarihine kadar Cevap verirseniz cok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.

aralık ayında vücut temizliğini nezaman yapmalıyız lavman yapmadan yapsam olurmu migrenim ve boyun agrılarım var enseden agrımbaşlıyor gastiritim var çok sinirliyin sakinleşmek hayat pozitif bakmam için neler yapmalıyım şimdiden teşekkürlerbirde karın bölgem yaglı nasıl eritirim

Ben diyabet hastasıyım vücut temizliğini yapmam için benim gibi hastalarında uygulayabileceği bir reçeteniz var mı? sabah akşam insülin kullanıyorum. Teşekkür ediyorum.

ben wilson hastasıyım vucut temizliğini yapmak için bir receteniz var mı

benden temizliğinde lavma şartmı hocam

merhaba!benim sorunum basenler kilo aldığım zaman sadece basenlerim alıyor ne yapmam lazım lütfen yardımcı olurmusunuz?

beden temizliğinde lavma yapmadan da sonuç alabilir miyim

almıs oldugum lavman lik bunun hepsinimi hazırlanmıs olon suya karıstırıcam hemen cvplarsanız sevınırım vucut temızligine bgn basladım ara ogunlerde bısey yıyebilirmiyiz aksama kadar cok basım donuyor buda normalmi tesekkürederim

Merhabar. Ben 22 yaşında 168 cm boyunda 53 kg ağırlığında bir bayanım. Sürekli olarak mide bulantısı ve kusma yaşıyorum. Son bir aydır ortalama 3 günde 2 defa kusma geçiriyorum. Genelde yemeklerin hemen arkasından midem bulanıyor. Taşıta bindiğimde de tetikliyor ama binmesemde aynı durum oluyor. Baa önce doktora gittiğimde psikolojik dendi, o sıralar yaşadığım bi kaç olaydan diye düşünmüştüm ama son 7 aydır güzel şeyler yaşıyorum. Ama söylediğim gibi son 1 aydır kahvaltı dışında yediğim yemeklerin hemen ardından kusuyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

hocam yüzdeki çilleri geçirmek için bi etkili formulünüz varmı saygılarımla

hocam en çabuk zayıflama formülünüz varmı
saygılarmla

sayın maranki ben bu verdiğiniz tarife harfiyle uyguladım ama son akşamı limon suyu ile zeytin yağını içitim şuan midemde kötü bi şekilde ağırı ve sızı var bnun nedeni ne ve ne yapabilirm lütfen acil yardımcı olun şimdiden teşekkürler

annemin boğozında hiç durmadan tıkanıyor ve onu huzursuz ediyor bide belinde kirecleme var ağrıları cok oluyor bilgilendirmeniz istiyorum acil

beden temizliği ilk baharda ne zaman yapılıcak hangi ayda orasını anlamadım.Bunun için neler hazırlamamız lazım

ben söylediğiniz beden temizliğini yaptım,fakat benim sorunum rahim tüplerim tıkalı olduğu için tüp bebek yapmam
söylendi,normal yoldan hamile kalamazmıyım,yumurtlama ve adet düzensizliği gibi sorunlarım yok,teşekkürler……

sayın maranki 24 yaşında bir bayanım ve saclarım inanılmaz dökülüyor,arrıca el terlemeleri için bir öneriniz varmı eğer yoksa ameliyat olucam cok müzdaribim yardımcı oluırsanız sevinirim

sayın ahmet maran kı hocam bızı bu konuda aydınlattıgınız ıcın oncelıkle sıze cok tesekkur ederım hurmetlerımı sunarım.oncelıkle sıze bır sorum olacak.Bu lavman setını uygulamasakta sadece kozmık beden temızlıgı yapsak vucuda yarar saglayabılırmıyız?bızı aydınlatırsanız bu konuda cok ıyı olur.kendınıze ıyı bakın.allha emanet olun

yüzdeki sivilceler için neler kullanmalıyız yüzün yağlı cilde sahipim

sayın ahmet maranki’ye ben zayıflamak istiyorum ama nasıl uygulayajağım

Sorularınızı buraya yöneltebilirisniz

http://maranki.com/

sayın maranki bu diyette lavman şartmı::? tesekkürler

Yorumlar kapalı.

Kasım 2008
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

İnsani Yardım Vakfı

CafCaf Mizah

40 Cartoon 40 Hadith

Hamilelik ve Annelik

Leyal

Dünya Bülteni

İslam Özgürlüktür

RSS Girift

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Dünya Bülteni

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS AmatöRuh

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Timeturk

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Blog Stats

  • 1,580,604 hits
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

