İksir , adı üzerinde…

Limon suyu ve Sarımsak mucizesi

Posted on: Kasım 7, 2008

limon
2 Litre limon suyu,
40 diş soyulmuş ve ezilmiş sarımsak,
bir kavanoz lazım.
Limonların suyunu iyice sıkıp kavanoza doldurunuz, soyulmuş 40 diş orta boy sarımsağı yıkamadan ve ezerek limonun içine atıp kavanozun kapağını kapatıyoruz,
25 gün boyunca normal ılık bir yerde saklanıp her gün çalkanacak, (sarımsaklar iyice erimiş olacak)
25 gün sonra kavanozu açıp her sabah aç karnına yarım veya içebiliyorsa bir çay bardağı içiyoruz kavanoz bitene kadar içilecek, kapağı hep kapalı olacak, kavanoza asla su, şeker v.b. karıştırılmayacak ancak çay bardağına aldığınız kısmını dilersek sulandırarak içebiliyoruz bunu içtikten sonra en az yarım saat bir şey yiyip içilmeyecek, yarım saat geçtikten sonra kahvaltı yapılacak mümkünse her sabah aynı saatte içilecek.

YARARLARI

1-Tüm damar iltihapları (vaskülir) tedavi ediyor, tıkanan damarları açıyor, damar sertliklerini ve hipertansiyonu önlüyor.

2-Kollestrol ve lipidi düşürüyor zararlı yağların yakılmasını sağlıyor, kilo verdiriyor (bazal metabolizmayı hızlandırıp yağların yakılmasını sağladığı için iştahı açıyor bu dönemde diyete dikkat etmek
gerekiyor) şekeri düşürüyor, pankreasın yenilemesini sağlıyor.
3-Böbrek ve safra taşlarını eritiyor idrar söktürüyor vücuttaki şişkinlik ve tüm dokulardan ödemi kaldırıyor.

11

4-Helycobeacter pylori adlı ülser mikrobunu öldürerek mide ve oniki parmak bağırsağı ülserinin kesin tedavisini yapıyor.
5-Tüm romotizmal iltihabı önleyip, her tür romotizmal ağrıları dindiriyor, kireçlenmeyi önlüyor, eklem düzeylerinin yenilenmesini sağlıyor her türlü ağrıyı kesiyor.
6-Beyin hücreleri ve tüm sinir sistemlerinin yenilenmesini sağlıyor sinirdeki aksiyon potansiyelini düzenleyip ileri-refleks hızını artırıyor,felçlere ve VERTİGO’da fayda veriyor.
7-Vücudun bağışıklık sistemini son derece kuvvetlendiriyor, ve her türlü alerjiyi özellikle damarsal kökenli ve strese bağlı cilt alerjilerini kökünden kesiyor, kansere karış tüm vücudu koruyor.

Dr. Sencer TEPE
Sağlık Bakanlığı Daire Başkanı

9 Yanıt to "Limon suyu ve Sarımsak mucizesi"

7 aydırkı ılac kullanıyorum sızın vermıs oldugunuz sarmısaklı lımonlu kürü kullanmamda herhangı bır sakıncası olurmu aydınlatırsanız cok memnun olurum tesekkurler

babam felç hastası kan sulandırıcı kullanıyor sarmısakla limon kürünü birlikte alsa bişe olurmu

sarımsaklı limon suyunu yılda kaç kez yapmak gerekiyor.bilgilendirirseniz sevinirim

3 yıl önce mide kanseri tedavisi gördüm zararı var mı bana

42 yaşındayım,damar tıkanıklığına iyi geli yor dediğiniz limon sarmısak kürü çok zayıf (40 kilo)olduğum için bu karışım beni etkilermi uygulamamda bir sakınca varmı cevaplıyacağınız için şimdiden teşekkürler

valla ben yakın bir arkadaşım bunu yapmış ve tıkalı damarları açılmış doktoruda hayret etmiş.bendede damar daralması ve damar sertliği vardı hemen bu uygulamayı denedim ama bir kaç kez çünki ilk uygulamada yavaş yavaş etki gösteriyor.şu anda 1- saat koşabiliyorum ve kendimi iyi hissediyorum tabi herşeyi aniden ve tam olarak iyileşme beklenemez

evet arkadaşımın annesini tıkalı damarları bu yöntemle açılmış doktorlar bile şaşırmış bende de damar tıkanıklığı vardı 5 aydır kullanıyom çok iyi geliyor

sayin arkadaslar kendim icin bu iksiri hazirladim ve sabirlar bekledim bir umut zamani gelince siseyi actim baktimki ezerek koydugum sarmisaklar hicte erimemis neden bilmiyorum yoksa her aksam calkaladim,sifa allahtan diye ilk gun ictim tadi sarmisak sevmeyenler icin cook kotu,ikinci gun gene ictim ama ucuncu gun icemedim cunku basimi kaldiramadim agridan.iksiri bir akrabam istedi ona verdim, kullanmaya baslamis ucuncu gun beni aradi cok kotu basim agriyor iksirden olabilirmi diye bende hemen kes icme dedim.tansiyonum dusmus olabilirmi hayir ama halada bas agrisi cekiyorum.arkadaslar bana dokundu .insallah sizler sifa bulursunuz

Bir Cevap Yazın

Kasım 2008
Pts Sal Çar Per Cum Cts Paz
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

İnsani Yardım Vakfı

CafCaf Mizah

40 Cartoon 40 Hadith

Hamilelik ve Annelik

Leyal

Dünya Bülteni

İslam Özgürlüktür

RSS Girift

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Dünya Bülteni

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS AmatöRuh

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

RSS Timeturk

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

Blog Stats

  • 1,582,709 hits
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

